miercuri, 14 aprilie 2010

Patinoarul din Brașov

Am găsit azi un articol foarte interesant despre patinoarul din Braşov. Respectiv despre cât a costat acesta. Am rămas uimit! Mai ales pentru faptul că în Ungaria cică se fac trei patinoare din acei bani:
Articol aici

Pe scurt patinoarul nostru din Braşov a costat 12 milioane de eur - asta în plină criză, iar pe vremea când economia "duduia" (2006) un patinoar asemănător (+ încă un patinoar de aer liber) s-au construit în Miskolc, Ungaria cu 4 milioane de eur.

Deja sunt prea obosit să mă oftic unde merg banii mei pe care îi plătesc ca taxe... dar chiar aşa ne batem joc de banii noştri?

Asta îmi aminteşte de bancul cu kilometrul de autostradă:
Americanii fac un kilometru de autostradă cu 1 milion de eur, germanii îl fac cu 2 milioane iar românii cu 3. Cum se poate asta? Păi simplu un milion la tine, un milion la mine şi încă unul la americani ca să ne facă autostradă... Trist, dar adevărat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu