marți, 17 mai 2011

Despre BCR

M-am dus azi să-mi închid un card pe care nu-l mai folosesc. Cică am avut pe el aproape 6 lei, dar am fost informat că oricum n-am ce să mai retrag deoarece comisionul de retragere este 0.4% minim 6 lei. Prost am fost că n-am mai pus vro 5 lei în cont ca să scot din bancomat măcar 10 lei. Nu din cauza banilor, ci din cauza principiului. Adică ce sunt eu? Benefactorul BCR ca să le fac cadou 6 lei din banii pe care i-am muncit. Puteam să beau o bere pe acei bani de exemplu :D.
În fine, sunt bucuros că am mai scăpat de o bancă (și așa sunt încă client la 4 alte bănci). Pe de altă parte putea să vină și funcționara de la ghișeu cu această idee, așa că a ajuns și BCR pe lista mea de bănci cu care n-o să mai lucrez niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu