miercuri, 30 mai 2012

Numele proștilor pe toate gardurile

... sau încă un motiv pentru mine de a nu vota cu USL. În primul rând trebuie să specific că îmi sunt indiferenți politicienii din România, nu simpatizez cu nici-un partid, asta pentru că nu există nici-un partid cu adevărat liberal în această țară. Dar de azi indiferența față de USL s-a transformat în ură din cauza metodelor de a face campanie. De azi dimineața geamul biroului la care lucrez este acoperit cu un banner electoral (vezi poza) prin care abia mai intră lumină.
Nici nu știi dacă e zi sau noapte, dacă plouă sau dacă e soare. Stai ca la buncăr. Știu că vina principală este al administratorului clădirii, dar este inadmisibil, ca fără a consulta pe cei care închiriază un spațiu în respectiva clădire, să obtureze complet vizibilitatea acestora. Din acest motiv o să îndemn pe toată lumea să NU voteze cu USL. Nu-mi pasă cu cine votați, dar vă rog, nu cu USL :). Nu de alta, dar dacă înainte de alegeri deja fac așa ceva, ce o să facă dacă o să fie aleși? O să ne ignore toate drepturile? O să calce pe noi. Mulțumesc, dar nu astfel de politicieni îmi doresc în țara asta.

3 comentarii:

  1. Nu sunt fan USL sau PDL.. de fapt urasc toti politicienii.. sunt niste hoti ordinari.. In cazul asta insa mi se pare evident ca nimeni in afara de administratorul cladirii nu are vreo legatura cu treaba asta.. La el a venit cineva care vroia sa puna un afis, au cazut de acord la un pret samd.. Daca eu merg sa pun un afis pe vreo cladire si platesc pentru asta am vreo legatura daca administratorul o amplaseaza corect sau nu fata de chiriasi. Mi se pare de-a dreptul STUPID sa afirmi asta.. SA FIM SERIOSI.. Orice ar scrie pe afisul ala tot administratorul este 100% de vina pentru treaba asta... Haideti sa gandim cu CREIERUL ca de aia il avem nu sa aruncam vorbe din instinct si sa-i acuzam pe cei care ne sunt antipatici daca nu au legatura cu subiectul.. Nici mie nu mi-e simpatic unul din vecini.. eu cred ca el este de fapt de vina pentru afisul in discutie :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu că administratorul e de vină, dar pe de altă parte e și vina celor care au comandat afișul. Oricum parcă se închiriază și geamurile, deci dacă cineva îmi obturează geamul, îmi încalcă dreptul de chiriaș, sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Posibil , nu cunosc foarte bine legea in zona asta dar chiar si asa tot administratorul sau proprietarul cladirii e responsabil daca se incalca drepturile de chirias.. cel putin asa e logic(nu ca legile romanesti ar fi intotdeauna logice) . Oricum insa cred ca cel mai eficient ar fi sa incercati sa va aparati drepturile de chirias si sa reclamati situatia respectiva (si eu cred ca trebuia sa se ceara acordul pentru obturarea geamurilor indiferent cu ce). In felul asta probabil o sa dati indirect jos si afisul si veti avea o victorie si pe planul preferintelor electorale :) - pe langa lumina care intra pe geam.
    Din partea mea mi-ar place sa nu mai vad niciun afis cu fete de politicieni pe nicaieri ca sunt pe toate drumurile numai afise de m-au inebunit.. Cred ca nici Ceausescu nu avea atatea si cu siguranta nu atat de mari :))

    RăspundețiȘtergere