miercuri, 12 ianuarie 2011

HTPC - Aventura continuă


Ieri după masă am fost sunat de cei de la Debo. Și-au cerut scuze din motiv că furnizorul lor a trimis doar un singur modul de memorie, în loc de două câte am comandat. Și-au asumat greșeala, azi sau mâine primesc placa de bază și un modul, iar săptămâna viitoare îmi trimit și al doilea modul, gratuit în mod evident.

Între timp am golit carcasa, refolosesc o carcasă de la un Pioneer BDP-94HD, am alăturat o poză cu cutia „curățată” și panoul de comandă. La câte șuruburi am scos, nu mă miră că a costat cândva $1000 :D (n-am dat eu bani pe el, stați liniștiți). Probabil că voi fi nevoit să dau afară și unitatea de Blu-ray, deoarece după măsurătorile mele placa de bază ar trebui să intre cam 4 cm sub ea, și nu sunt convins că va încăpea, dar asta voi vedea când ajunge la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu