vineri, 7 ianuarie 2011

HTPC - Primele obstacole

Încă n-a venit jucăria, dar m-am apucat deja cu un coleg care se pricepe la electronică să proiectăm un panou de comandă, refolosind carcasa unui player vechi și nefuncțional.

Totul bine și frumos, mă duc să caut un ATMega168, din păcate nu era, așa că am luat un ATMega162, pe care l-am crezut mai bun. Ulterior mi-am dat seama că nici ATMega168 nu era bun pentru că are prea puțini pini. ATMega162 în schimb n-are convertor analog-digital, de care am nevoie pentru butoane (refolosesc întreg panoul de comandă al playerului dezafectat). Dat fiind că un ADC ar fi dublat costul circuitului, acuma am comandat un ATMega16, care sper să vină săptămâna viitoare, și poate atunci ne putem apuca și de circuit.

Până atunci aștept cu nerăbdare și veștile legate de placa de bază :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu